Weer thuis

10 september 2010 - Den Haag, Thuis, Nederland

Ik had geschreven dat ik geen blogs meer zou schrijven, dat doe ik dus ook niet maar........

Wij zijn weer thuis!

Dat is alles.

En voor de statistieken:
Verbruikte diesel 3.457 liter (geen zegeltjes of spaarpunten, helaas)
Gereden km's 22.539
14 mei vertrokken
10 september weer in Den Haag

Nogmaals bedankt voor het 'meereizen' dmv het meelezen en de reacties.

Tot ziens,

Berry en Ineke

1. Agnes Wilken:
    10 september 2010
    welkom thuis! xxx
  2. Guus:
    10 september 2010
    Slaap lekker in jullie eigen bedje ;-)
    Stuur maar een verslag naar Iveco wellicht krijg je nog een deal...
    Trouwens over Iveco's gesproken.... afgelopen maandag reed ik over de binkhorst, zie ik een witte rijden. Was te donker (23.+) en te snel om een foto te maken.
  3. Mary:
    11 september 2010
    Vanmorgen op de tennisbaan vroeg ik me af of jullie al thuis zouden zijn. Eén van "jouw" clubje, Ineke, had de auto nog niet zien staan. Ik heb genoten van de verhalen en de foto's. Bedankt dat ik de reis heb mogen meemaken. Tot in de bieb of op de baan.
  4. Nico en Ria:
    11 september 2010
    Reuze bedankt Berry en ineke, we hebben genotewn!!!!
    Wát een spannend reisverhaal, jullie zijn kanjers!!!

Wij zijn net terug uit Ecuador en de Galapagos en we zijn zó benieuwd naar jullie plannen voor het volgende jaar..........
    Bedankt voor jullie reisverslagen, we hebben genoten ECHT WAAR!!!
    Kom lekker "bij" en geniet van de afgelopen maanden!!!!
  5. ellydepagter:
    11 september 2010
    lieve Ineke en Berry. Hartelijk welkom weer thuis. Veilig en gezond weer terug. Na zo'n geweldige reis is het weer heerlijk om jullie kinderen ook weer veilig in de armen te kunnen sluiten. Het zal wel wennen zijn weer om in het gareel te komen, maar na alle ontberingen moet dit ook makkelijk gaan. Geniet van het thuis zijn, doe rustig aan en we zien Ineke weer op de tennisbaan. Met een dikke kus bedank ik jullie voor jullie prachtige verhalen.Blijf gezond en tot ziens. liefs van Elly
  6. Audrey:
    Lieve Ineke en Ber,
    Welkom weer thuis in Nederland. Wat een reis met vele ervaringen. Veel te verwerken en het beste op eigen bodem.
    We zien jullie nog wel een keer in Zuid Afrika he.
    Heel veel liefs,
    Audrey
  7. Fenny:
    11 september 2010
    Lieve Ineke en Berry. 4 maanden zijn verstreken, gevuld met vele verhalen en ervaringen. Fijn om jullie verhalen met elkaar te hebben mogen delen. Ook fijn om te weten dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. Verheug me op het weerzien! Tot gauw en geniet in je eigen bed van de heel bijzondere Iveco-bed-nachten-in onbekende omgeving. Liefs, Fenny
  8. Mac:
    Dag Ineke en Ber,
    Welkom terug in ons Haagje waar het ook goed toeven is. Bedankt voor jullie reisverslag. Het was heel leuk jullie te kunnen volgen. Ik hoop op een mooie fotosessie.
    Een lieve groet,Mac.
  9. Iris:
    12 september 2010
    Hoi allebei, welkom terug in het Haagse, jullie stad waar het niet zo spannend is als in jullie verhalen, maar waar rond het Binnenhof genoeg gebeurt om je voortdurend over te verbazen, om te lachen of te huilen en je zo niet boos en/of bang, danwel ongerust over te maken.
    Het zal in alle opzichten wennen zijn, jullie huis lijkt vast heel groot, het landje daarentegen erreg klein... gelukkig is het strand met verre horizon vlakbij.
    Tot ziens in elk geval op het doorstartijs, over 3 weken alweer, maar voor nu een warme groet van achter, oh nee, vanaf de GH-laan gezien vóór de duinen!
  10. Klazien Velthuizen:
    Ha Ineke en Berry,

Welkom thuis in eigen land.

De Iveco heeft jullie na een prachtige reis weer heelhuids teruggebracht.

Wat zal dat weer even wennen zijn om terug te zijn.

Geniet er van.

We komen elkaar wel weer ergens tegen.

groet,

Klazien
  11. Bertvolkers:
    Welkom thuis. We zullen eens afspreken. Lijkt me erg leuk
  12. Ria en Ton Vermeulen:
    13 september 2010
    Beste Berry en Ineke,

Wij hebben meegenoten met jullie unieke reis.
    De verslagen met foto's waren prachtige.
    De beschrijvingen waren zo beeldend alsof wij de reis zelf maakte.

Bedankt hiervoor en hopelijk is het ook weer fijn om (veilig) thuis te zijn en lang na te genieten.

Groeten van Ria en Ton Vermeulen
  13. Peter Skip:
    13 september 2010
    YO Welkom ! je mag nog even uitrusten ....dan kunnen we weer langzaam wat motor ritjes aanmelden !!
    Tot Gauw !
  14. Hans:
    18 september 2010
    Jullie zijn al weer even thuis maar wij willen jullie als nog hartelijk bedanken voor het reisverslag, wij zijn inderdaad met jullie meegereisd!. Voor ons is het ook vakantie, dat is het trouwens iedere dag als je niet meer werkt, en zitten nu in Spanje onderweg naar Portugal. We hoeven jullie verder niets te vertellen hoe het werkt !!! Veel nageniet plezier !!! Groetjes M&H
  15. j.c Roeleveld.:
    30 september 2010
    Een beetje laat maar welkom thuis,ik kijk niet zo vaak op mijn computter groeten van Han.