Varen, varen over de baren

28 april 2016 - Den Haag, Thuis, Nederland

Vandaag hebben wij de Iveco naar Antwerpen gereden en hij staat aan de Schelde op de 'kaai' om aan boord te gaan van de Atlantic Star. Hij vertrekt 6 mei en komt 15 mei aan in Halifax, Canada. https://www.youtube.com/watch?v=HVA8XxeSqt8 ​Zelf vliegen wij op 16 mei naar de 'overkant'.
Aan bijna een jaar voorbereiding komt een eind. :)

De boot in aanbouw,https://www.youtube.com/watch?v=flH8pIoZECE

Groetjes, Berry en Ineke

1. Henk en Cokky:
    28 april 2016
    leuke reis toegewenst en veel plezier.
    je weet misschien niet dat Daan al aan de 2e camper toe is en ook soms
    wat verder weggaat.Ik ga deze week weer een weekje varen en in de zomer naar frankrijk.moeten weereens bijpraten.
    Gr Henk en Cokky
  2. Fred van Schie:
    28 april 2016
    Moet passen, maar vaart wel ,n beetje traag.
  3. Nico en Ria:
    Hoi Berry en Ineke
    Wat leuk om weer wat van jullie te horen!
    Een hele fijne reis gewenst en we zullen jullie reisverslagen met veel plezier lezen.
    Wij vertrekken dinsdag voor drie weken naar Canada!
    Met eigen auto reizen is helemaak super, wij hebben dat vorig jaar gedaan door Zuid-Amerika
    Alaska staat bij ons op het programma voor 2017
    Warme groet en nogmaals veel plezier
  4. Bertvolkers:
    28 april 2016
    Dat wordt dus geen reünie op de Lillse Bergen. Ook HJ & T vertrekken weer naar Zuid-Spanje. Wij blijven zieligjes achter, alhoewel .....: drie maanden Thailand overwintering, Kras-rondreis door Marokko, volgende week naar Ecuador, een 3 weken Schotland/Ierland, met Josselin + naar Mallorca, ook nog een maandje Bali in september, ach, zo slecht gaat het nou ook weer niet. Zien we jullie nog?
  5. Daan & Marjo Catto:
    28 april 2016
    Er leuk van jullie te horen, en zoals Henk al zei, hoog tijd om na je reis eens na te bij en na te praten. Een hele goede reis, het is
    voor ons een onbekend deel van Canada, wij zitten meer in het westerlijke deel, Vancouver-eiland en zo vanwegen familie. We wachten jullie blogs af, we zijn benieuwd.
  6. Guus:
    29 april 2016
    Leuk scheepie, vraag alleen af waar stopt hij jullie Iveco. Zie alleen maar container rekken... En als ze drie keer toetert slaat ze achteruit hè... ;-)
    Overall Length (M): 296.00
    Overall Beam (M): 37.60
  7. Guus:
    29 april 2016
    Ruimte gevonden, zie filmpje van de bouw pffff
  8. Peter Schiper:
    29 april 2016
    Wij zijn benieuwd naar de avonturen en als je nog een overzeese koerier nodig hebt.......
  9. Marijke:
    Ga jullie volgen
  10. Edith Vermeer:
    29 april 2016
    Spannend, maar heel leuk dat we jullie kunnen volgen. Ik zal je wel missen op strandyoga, maar dan doen we wel veel evenwicht om aan jou te denken. :)
  11. Josje:
    De start!
    Op naar de volgende stap.
  12. Ellen Huisman:
    30 april 2016
    Ik had al van de plannen gehoord. Heel veel plezier, en ik zal de verslagen graag volgen!
  13. HJ en Toos:
    Hallo Berry en Ineke,
    Erg leuk om jullie reis in Canada te mogen volgen en wat een mooi vooruitzicht voor jullie!
    Volgend jaar reunie in de Lilse Bergen of hier bij ons in Calpe met Bert en Hélène om alle vakantie belevenissen in geur en kleur te horen en te zien?
    Lijkt ons super!
    Alvast een goeie reis en we kijken uit naar jullie blogs!
  14. Nynke:
    1 mei 2016
    Jullie nieuwe, grote avontuur gaat beginnen. Heel leuk om jullie te volgen. Geniet van deze mooie ervaring!
  15. Bert:
    7 mei 2016
    Berry ik zal jullie zeker volgen.
  16. Hakima:
    12 mei 2016
    Hoi Ineke , wat leuk om je te zien en te horen dat jullie opreis gaan ik volg het graag ,dank voor de link.
    groetjes Hakima
    en ook Berry veel plezier en uitdagingen
  17. Hanny:
    14 mei 2016
    Hallo Ineke en Berry,

Ik wens jullie een hele goede reis en veel moois onderweg. Geniet ervan.
    Helaas Ineke heb ik , dat i.v.m. met verkoudheidsvirus(erg hardnekkig) afgelopen vrijdag niet persoonlijk kunnen doen.
    lieve groet,

Hanny
  18. Daan:
    15 mei 2016
    Ik wens jullie een geweldige reis.
    Ga jullie zeker volgen!
  19. Lotte:
    16 mei 2016
    Spannend ! Het gaat beginnen! Een goede vlucht en voor daarna een prachtige onvergetelijke reis! We kijken uit naar de eerste verhalen !