Vertrekdatum staat vast, het is 14 mei.

6 mei 2010 - Den Haag, Thuis, Nederland

Op de 14e mei vertrekken wij, maar eerst gaan we langs Zeewolde.

Wat is daar aan de hand, vraag je je nu hoogstwaarschijnlijk af.

Ineke doet mee met de eeste Nederlandse Keramiek Biënnale.
De opening is op de 15e maar het moet eerst worden ingericht en dat gaat op de 14e gebeuren.

1. Pauline:
    7 mei 2010
    succes op de keramiek biennale! Ben Zoóóóó benieuwd naar jullie reis. Ik ga kijken, kijken, kijken naar de berichten! Goede reis , Pauline
  2. Marieke:
    9 mei 2010
    Goede reis. Ik ga jullie volgen.

Marieke
  3. Lotte:
    Hi Berry en Ineke,

Zo de vertrekdatum komt nu echt dichtbij, spannend hoor! Een hele fijne en goede reis, Mongolie lijkt me zo onwijs mooi! Ben benieuwd naar de foto's en zal jullie blog in de gaten houden.

Geniet er van en tot over een aantal maanden!

Groetjes,
    Lotte
  4. Iris:
    Hoi Berry en Ineke van de Iveco,
    Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen, ben reuze benieuwd naar de avonturen die komen gaan - as en weder dienende!
    Veel plezier,hartelijke groeten,
    Iris
  5. Kitty:
    10 mei 2010
    Wat een leuk idee zo'n dagboek. Succes met de Keramiek Biënnale en kom in ieder geval weer terug met veel mooie verhalen en ervaringen. Moedig hoor!
    Liefs en zoenen,
    Kitty
  6. ben/roza:
    10 mei 2010
    Hallo Ineke/Berry, we wensen jullie een bijzondere spannende reis toe met prachtige momenten en veel geluk voor jullie!
    Roza/Ben
  7. ellydepagter:
    12 mei 2010
    Lieve Ineke en Berry. Een hele goede reis en veel avontuur. Veel zien en nog meer genieten. Wij houden het tennis fort in de gaten. Kom veilig thuis met al jullie verhalen en giga foto's. Liefs van Elly
  8. Gerrit van Ofwegen:
    12 mei 2010
    Hallo Berry en Ineke, Jullie kennen mij niet , Ik ben een collega van Guus en sinds 3 jaar een verwoed Camperaar, Ik hoorde van Guus over Jullie reizen, Ik ben zeer onder de indruk van de komende reis en wens Jullie een fantastische tocht ,We vertrekken zelf op 16 mei voor een bescheiden reis door west europe (5 weken) Ik zal zeker Jullie reis volgen als dat mag.
    Hartelijke groeten, Fam van Ofwegen zoetermeer
  9. Hans:
    13 mei 2010
    dat ziet er imposant uit !! Jullie zullen ogen te kort komen, geniet er van, dit doe je geen 2e keer, wij komen net uit Zeewolde.............Graag weer heelhuids terug, tot dan
  10. Marly en Leo:
    15 mei 2010
    Hallo Ineke en Berry,
    Een heel goede reis. Geweldig avontuur. Wij zijn benieuwd en blijven jullie uiterard volgen.
    groet,
    Marly en Leo
  11. lucy en jules:
    16 mei 2010
    Hallo Ineke en Berry hier is the Hague on line, om op reis jullie de foto's te laten zien die ik afgelopen zaterdag maakte heb ik ze op Flickr gezet. De opening van de Biennale in Zeewolde was echt fantastisch. Daarna ons afscheidsdiner in Harderwijk, wat een leuk dorp Harderwijk. Wel jammer dat het restaurant iets te toeristisch was, we konden er gelukkig om lachen en de sliptongetjes waren wel lekker.
    En na het ijsje bij de ""italiaan" ................
  12. lucy en jules:

13. lucy en jules:

14. Guus:
    18 mei 2010
    Beer en Ineke, as vrijdag komt Vos 60kub grond storten in de door ons opgemeten tuin. Je kunt aan de bak.....oh je bent er niet ;-)
  15. Josje:
    18 mei 2010
    Heel leuk dat jullie vrijdag 14 mei nog bij ons in Biddinghuizen langs kwamen zodat we jullie persoonlijk een mooie reis en behouden thuiskomst hebben kunnen wensen. Afscheid nemen is nooit leuk.
    De Iveco ziet er heel vrolijk uit, met al die landenvlaggen en HALLO in de diverse talen. Maakt vast en zeker een goede indruk bij ieder die je gaat ontmoeten.
  16. Edwin:
    Hoi Berry en Ineke!

Via wat surfen op het web ben ik op jullie site terecht gekomen. Op de website van Berry heb ik gezien dat jullie een Iveco 4x4 in België hebben gekocht.

Ik sta op het punt om samen met een goede vriend een zelfde auto aan te schaffen (ook uit België) om mee naar Nigeria te rijden. Het enige struikelblok is op dit moment de mogelijkheid om de auto op B-rijbewijs te zetten. Is dat jullie gelukt? Ik kom er niet uit. Iveco geeft tegenstrijdige informatie.

Op jullie kaart zie ik dat jullie van plan zijn om ook naar Mongolië te rijden. Heel erg gaaf! Toevallig ben ik er een paar maanden geleden geweest. In Ulanbataar is een heel fijn guesthouse met een goede parkeerplaats met hek. De eigenaar is een nomaad geweest en kan je helpen de mooiste plekken en routes door het land te vinden. Het ligt midden in het centrum. Kijk maar eens op http://www.bolodtours.com/.

Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven en vooral heel veel plezier!!

Goede reis!

Edwin Jansen
    [email protected]
  17. Guus:
    19 mei 2010
    Edwin,
    Volgens mij is hun Iveco ook niet teruggekeurd, kenteken geeft aan "bedrijfsauto". Zie dit maar als voorinformatie.