Ant(h)onius 2

24 mei 2016 - Truro, Canada

Even terug naar het begin.
We waren geland in Halifax en geen rugzak op de band!
Heel wat papierwerk ingevuld en vriendelijke mensen die niets voor je kunnen doen.
Na een week op Nova Scotia te hebben rondgezworven, mooi gebied trouwens, gingen we de laatste keer nog maar even langs het vliegveld.
Nee, wij kunnen u niet helpen, bel dít nummer maar!
Na veel gesoebat is er toch door Westjet gebeld en wat bleek na veel heen en weer gepraat, de rugzak zit waarschijnlijk in een vliegtuig dat over een uur land!

Wachten duurt dan toch lang. Maar de gebeden zijn verhoord en de rugzak is compleet weer in ons bezit.
We hebben ondertussen het schiereiland verkend en veel leuke (camper)plekken gezien. Met rugzak en zonder zorgen rijden we nu bijna NS af. Het valt op hoeveel mensen van Nederlandse origine hier wonen. Vaak worden we aangesproken, óf door (ex) Nederlanders óf door mensen die familie van Nederlandse afkomst hebben.

1. Guus:
    24 mei 2016
    hallelujah praise the lord!
    Heeft die tas al die tijd in Amsterdam gelegen...? Of zes keer heen en weer gevlogen..Pffff
  2. Carla:
    24 mei 2016
    Geduld wordt dus beloond. Fijn dat jullie nu echt kunnen starten. Leuk om mee te reizen op deze manier.
  3. Josje:
    Amtonius dus!
    Helpt altijd
  4. Nico en Ria:
    Oefff
    Wat een geluk dat de rugzak boven water gekomen is!!
    Heel veel reisplezier gewenst de komende tijd
    Wij zijn inmiddels weer terug in DH na een geweldige tijd in Canada
    We willen er wel wónen!!!
  5. Edith Vermeer:
    25 mei 2016
    Hier is ook veel gebeden, eigenlijk nooit geweten dat t zou helpen. Ik ga nu maar voor wereldvrede bidden, die is nl ook zoek.
    verder werd ik helemaal gelukkig van de perfecte hond, supermooie foto. Dus toch "strandyoga". Veel succes verder en lieve groeten.
  6. Mac:
    25 mei 2016
    Leuk om op deze manier jullie te volgen. Wij hebben het even heel druk gehad met de bruiloft van Erik-Jan en Victoria. Het is een geweldig fijne dag geworden. Veel kaarsjes opgestoken voor mooi weer op die dag en ook dat heeft geholpen. Ik wens jullie heel veel reisplezier. Een lieve groet van Mac.

j
  7. Lida:
    25 mei 2016
    Ja, die Anthonius!, die brengt toch alles op zijn plek..
    Leuke en fijne doorzetting van jullie reis.
    Ben benieuwd naar jullie volgend verslag.groeten vanuit een regen en koud Scheveningen.
  8. Marijke:
    26 mei 2016
    Veel plezier schatten kus
  9. Gerardina:
    26 mei 2016
    Ik kreeg de link door van Marijke.
    Leuk om jullie te volgen.
    En fijn dat Anthonius zo zijn best heeft gedaan voor jullie.
  10. Agnes Wilken:
    29 mei 2016
    Wat een geluk! Nu genieten!