Aanvulling op mijn bericht van gisteren

2 juni 2010 - Kazan, Rusland

Onze vriend Paul was zo vriendelijk om zijn gemeentelijk kantoor aan te bieden voor het verzenden van de blog.
Het internet daar was met een snelheid uit het stenentijdperk met een onregelmatige verbinding,
Ik was al blij met het plaatsen van de blog, maar met het uploaden van de foto's viel het gemeentelijk systeem steeds uit. Niemand deed nog iets.
Na een aantal pogingen ben ik daar maar opgehouden, de mensen nog vriendelijk bedankt voor de koffie, koffie welke koffie?

Nu zitten we in Kazan en sturen alsnog de foto's bij de vorige blog, dus niet bij deze zoeken.
Tot over een weekje

1. Audrey:
    2 juni 2010
    Ohh wat heb ik genoten van het zien van je nieuwe keramiek. Heeel bijzonder Ineke.
    Prachtig hoe je alles beschrijft Ber en de foto's erbij. Geniet ervan ook de denkbeeldige kopjes koffie. Ik zal in Nederland op jullie proosten met een bakkie!
  2. Els de Wild:
    2 juni 2010
    Ha Ineke en Berry,

Apart en erg leuk om op deze manier een reis van een ander te volgen, althans voor mij.... voor alles een eerste keer!
    Jullie hebben al heel wat gezien; zo te zien op de kaart komt het door jullie gewenste onherbergzame er nu zo'n beetje aan: veel plezier en goede reis! Ik ben benieuwd!
    Hartelijke groeten,
    Els de Wild
  3. Road King Willem:
    3 juni 2010
    Hoi luitjes, de blog is errug leuk om te lezen! Wat een globetrotters zijn die Hollanders toch! Morgen vertrekken wij met de Roadklinkers naar Luxemburg, het Benelux weekend en wij zullen jullie daarbij zeker missen! Groeten van Ben, Harry, Peter, Hans, Leen, de meides en mijzelf. Goede reis ennuh.....bikers ride safe! Willem